شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اسرار حج

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

یادمان شهدای والامقام روستای آرام نرو پائین

یادمان شهدای والامقام روستای آرام نرو پائین شهرستان مینودشت
۱. شهید.جعفر پسرکلو
۲. شهید یحیی ممشلی
۳. شهید نصرالله پسرکلو



شهید محمد طلوع شاهرودیان،



مرحوم حاج محمد رضا فدائی پدر همسر شهید محمد طلوع شاهرودیان آسمانی شد. خداوند او را غریق رحمتش نماید و مرتبه اخرویش را در اعلی علیین قرار دهد. / حسینی وفامهر



تصویر شهید محمد طلوع شاهرودیان


دو شهید با پلاک های ۵۵۵ و ۵۵۶

دو شهید با پلاک های ۵۵۵ و ۵۵۶


🔶طی عملیات تفحص، در منطقه چیلات، پیکر دو شهید پیدا شد...

🔷یکی از این شهدا نشسته و با لباس و تجهیزات کامل به دیوار تکیه داده بود. لباس زمستانی هم تنش بود و سر شهید دیگري را كه لای پتو پیچیده شده بود را بر دامن داشت. معلوم بود که شهيد درازکش مجروح شده بوده است. خوب، پلاک داشتند، پلاک ها را دیدیم که به صورت پشت سر هم است 555 و 556. فهمیدیم که آن‌ها با هم پلاک گرفته اند. معمولا اینها که با هم خیلی رفیق بودند، با هم می رفتند پلاک می گرفتند.

به اسامی که مراجعه کردیم، دیدیم که آن شهیدی که نشسته است، پدر است و آن شهیدی که درازکش است، پسر است.پدری سر پسر را به دامن گرفته است..

شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده موسوی پدر و سید حسین اسماعیل زاده پسر است، اهل روستای باقر تنگه بابلسر.


پدر و پسری که با هم شهید شدند...

بی شک تا ابد مدیون خون شهداییم...



تقدیر رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران از آقای سید محمد مهدی حسینی

تقدیر رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران از آقای سید محمد مهدی حسینی کاندیدای دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

💐💐💐💐

برادر ارجمند جناب آقای حجةالاسلام سید محمد مهدی حسینی

باسلام و خداقوت


وجود پر برکت جنابعالی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای مردم فهیم حوزه انتخابیه تهران ، ری، اسلامشهر و پردیس، یک سرمایه گرانبها بود.

به حمداللهی، با اندیشه ی والا و روحیه‌ی خدمتی که در جنابعالی موج می زند، یقین داریم که تجارب ارزشمندتان در جهت توسعه همه جانبه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رضایت الهی موثر خواهد بود.


با ادب و احترام ، مهدی توانا

رئیس هیات مدیره انجمن خراسان شمالی های مقیم استان تهران


تقدیر و تشکر سید محمد مهدی حسینی کاندیدای مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم  از انجمن خراسان شمالی‌

تقدیر و تشکر سید محمد مهدی حسینی کاندیدای مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم

از انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران



بسم‌الله الرحمن الرحیم


با سلام و احترام به انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام مرا در لیست حمایتی خود درج نمودند، نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان دارم.

اکنون که بنا به تقدیر الهی همگی باید در سنگری دیگر برای آینده‌ای روشن گامی در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برداشته و ایفای وظیفه نمائیم، برای تمامی منتخبین مردم صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را عرض می‌کنم و آرزوی سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را دارم؛ و سپاس از مردم اندیشمند ایران که با رای‌شان وظیفه سیاسی و شرعی خود را انجام دادند؛ زیرا تشکر از مردم تشکر از خداوند است. امام رضا(علیه السلام) فرمود:"هركه در قبال خوبى مردم تشكر نكند ، از خداوند عزّ و جلّ هم تشكر نكرده است." امام سجاد(علیه السلام) فرمود:"حق کسی که به تو نیکی کرده آن است که از او سپاسگزاری و تشکر نمائی."

این‌گونه سپاس‌ها به ویژه سپاس‌های عملی از مردم که رفع مشکلات آنان باشد، باعث دلگرمی، حضور و مشارکت آنان در عرصه‌های مختلف خواهد بود. اما اگر ناسپاسی شود، مردم را نسبت به اهداف کشورشان دلسرد و بی انگیزه می‌نماید.


سید محمد مهدی حسینی، کاندیدای دوره دوازدهم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۲ / ۱۲ / ۱۴۰۲


پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام محمد مهدی حسینی به ملت شریف ایران جهت حضور در پای صندوق های رأی ۱۴۰۲

پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام محمد مهدی حسینی به ملت شریف ایران جهت حضور در پای صندوق های رأی ۱۴۰۲



بنام خداوندی که از شدت حضور ناپیداست

با عرض سلام و تقدیم ادب، انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ به حماسه‌ای دیگری تبدیل گشت؛ زیرا مردمِ همیشه فداکار ایران با پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشور و آرای خود، سرنوشت دیگری را برای کشور خویش آفریدند.

زیباترین و صادقانه‌ترین سپاسگزاری‌ها را از مردمی می‌توان داشت که در همه انتخابات و راه پیمائی‌ها علی‌رغم همه پستی و بلندی‌ها، همراه و همسو با رهبر و نظام اسلامی‌شان هستند و هیچ چیزی جلودار ایشان نیست.

سپاس‌ام از ژرفای دل و جان، برای آفریننده‌ی هستی که دست قدرت خود را در عزم، ایمان و بصیرتِ مردم ایران نمایان ساخت. انسان‌هائی از جنس بلور، آسمانی و مهربان.

بسیار حس قشنگی است وقتی مردمی داریم که همیشه حواسشان به کشورشان هست. خدا را شاکریم به خاطر این مردمی که داریم که در هر شرایطی نظام اسلامی خود را رها نمی‌کنند و با هیچ زبانی نمی‌توان از ایشان قدردانی کرد مگر با عمل به خواسته‌ی آنان. آنگاه چه زیبا می‌شود آن هنگامی که مسئولین و منتخبین مردم، همه‌ی تشکر و قدر دانی‌شان را با گره گشائی از مشکلات آنان و مهار تورم و گرانی، نثار این مردم فداکار نمایند.

سید محمد مهدی حسینی، کاندیدای دوره دوازدهم حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس. ۱۲ / ۱۲ / ۱۴۰۲

سایت تکریم و اقوام / https://avatakrim.ir/


تقدیر و تشکر ریاست انتخاباتی تکریم اقوام و مذاهب جناب آقای حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی




تقدیر و تشکر ریاست انتخاباتی تکریم اقوام و مذاهب از حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی


با سلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از برادر پرتلاش و خدمتگزارم، جناب آقای حجت الاسلام محمد مهدی حسینی که با شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها باعث ایجاد انگیزه در قشر جوان رای اولی، جامعه دانشگاهیان و قشر عامه مردم که تصمیمی بر رای دهی نداشتند شدند، بلکم بعنوان چهره انقلابی، جوان، متخصص، متعهد و نخبه پیرو کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مردم شریف ایران شناسانده شده و در اذهان ماندگار شدند. باشد در مقامات بالاتر و مراحل دیگر انتخابات کشوری در بهترین جایگاه قرار گیرید.

همچنین تشکرات ویژه اعضای ستاد و حامیان و همراهانتان را جهت ورود هر یک رای در صندوق جمهوری اسلامی ایران را خدمتتان می رسانم.


با آرزوی توفیقات روزافزون

معصومه مرادی

ریاست ستاد انتخاباتی تکریم اقوام و مذاهب

پیام تقدیر دکتر ولایتی از آقای سید محمد مهدی حسینی ، کاندیدای دوره دوازدهم مجلس حوزه انتخابیه تهران

پیام تقدیر دکتر ولایتی از آقای سید محمد مهدی حسینی ، کاندیدای دوره دوازدهم مجلس حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس


برادر متعهد و توانمند جناب آقای سید محمد مهدی حسینی

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و مومن ایران عبادت بزرگی است که توفیق آن شامل مخلَصین می شود

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق متعال به پاس نعمت ولایت فقیه و مردمی قدرشناس و همیشه در صحنه، بر خود لازم می‌دانم از حضور دشمن شکن مردم ایران و حضور دلسوزانه جنابعالی در صحنه خدمت بی منت به مردم و جامعه اسلامی و ایجاد شور و اشتیاق انتخاباتی جهت تقویت مشارکت مردمی در تهران تقدیر و قدردانی کنم.

این حضور و جشن پیروزی بر رهبر عزیز و مردم ایران مبارک باد چرا که پیروز واقعی مردم شریف ایران است

یقینا اجر نیت خیر خدمتتان نزد خداوند باقیست و این توفیق در سنگری غیر از قوه مقننه محقق می شود ، صمیمانه و برادرانه برای جنابعالی که مدیری متعهد و توانمند هستید در سنگر مقدس خدمت رسانی در نظام اسلامی با حفظ آرمان های امام و شهدا و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به قشر ضعیف آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

توصیه می کنم همواره با انگیزه خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه خدمت رسانی در خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی باشید.


برادرتان_علی اصغر ولایتی

سید محمد مهدی حسینی کد انتخاباتی ۳۴۸۹ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس دوازدهم

سید محمد مهدی حسینی، کد انتخاباتی ۳۴۸۹

تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس دوازدهم








ائتلاف بزرگ خادمین ملت ( پویش مردمی مجلس امید آفرین)

#ائتلاف_بزرگ_خادمین_ملت



#پویش_مردمی_مجلس_امید_آفرین


۱. محمد خوش چهره

۲. حلیمه عالی

۳. سید محمد بطحائی

۴. طاهره بنی اسدی

۵. محمد مهدی مومنی‌ها(کد انتخاباتی ۹۱۶۷)

۶. سمیه رفیعی

۷. حسن خجسته باقرزاده

۸. زهره الهیان

۹. علی عباسپور طهرانی‌فرد


۱۰. فاطمه رضائی ملک خیلی(کد انتخاباتی ۴۴۸۱)

۱۱. سید محمد مهدی حسینی(کد انتخاباتی ۳۴۸۹)

۱۲. زهرا رمضانپور گلیرد


۱۳. بهزاد وکیلی ملک‌لو ( کد انتخاباتی۹۱۵۳)


#انتخابات_مجلس_دوازدهم

#تکریم_اقوام_و_مذاهب

12345678910
last